A káposztafélék és a piros bogyós gyümölcsök mellett még a zöld leveles zöldségekkel is gazdagíthatod a turmixod. Spenót, különböző saláta levelek, madár saláta, cavallo nero, rukkola bár ez nagyon erőssé teszi az ízét csak haladóknak javaslom, mángold, friss cékla levél, fejes saláta. A saláta levél értékét az mutatja milyen sötét zöld színű a levele, minél sötétebb zöld annál több tápanyagot tartalmaz.

Miért egyél több zöldet? Milyen lenne egy jó étel?

 Az étel feladata, hogy tápanyagokkal szolgáljon a test számára, mert a tápanyagok biztosítják az élet fenntartását, ezek adnak energiát, és biztosítják a növekedést és a szövetek regenerálódását. Nos, a fogyókúrák problémája, hogy mindig a kalóriák csökkentését jelentik, ami kevesebb ételt jelent, és ez csökkenti a rendelkezésre álló tápanyagokat is, így aztán egyre kevésbé leszel egészséges a fogyókúrákkal.

A vitaminok szerepe az, hogy biztosítsa a testnek a helyes növekedést, a jó újjáépülést, hogy ne legyen az „építkezésnél kihagyott alkatrészek”. Tehát ezekkel a zöld turmixokkal, ezt tudod megtenni, hogy a kalóriákban megnöveljük a tápanyagok mennyiségét. Hiszen a zöld levelek, káposzta félék tartalmazzák azt a rengeteg tápanyagot, amire a testednek szüksége van, de kalória tartalmuk nagyon alacsony.

Zöld turmix recept

  • 2 marék spenót
  • 1-2 alma
  • fahéj
  • víz tetszőlegesen

Legyetek Jól , Betty